سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشندگی، دوستی را نصیب [انسان [می کند و اخلاق را زینت می بخشد . [امام علی علیه السلام]

دانشجویان و دانشگاهیان حامی دکتر سید محمد حسینی کاندیدای رفسنجان

 
 
میثاق نامه نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان(سه شنبه 86 اسفند 21 ساعت 1:38 عصر )

میثاق نامه نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان

خبرگزاری فارس: جبهه متحد اصولگرایان در تهران به فهرست 30 نفره و در سراسر کشور به یک فهرست 275 نفره با تفاهم کامل رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان چهارمین بیانیه جبهه متحد اصولگرایان به مناسبت هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

مردم شجاع و بیدار ایران اسلامی
انتخابات هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک نقطه عطف تاریخی انقلاب اسلامی است.
صبر و استقامت ملت ایران در پاسداری از اسلام و صیانت از مبانی جمهوری اسلامی وارد چهارمین دهه پایداری حیات خود می‌شود. مردمسالاری دینی به عنوان یک الگوی نمونه در جهان اسلام با تکیه بر حق حاکمیت الهی چون خورشیدی بر تارک فلسفه اندیشه‌های سه قرن اخیر در جهان می‌درخشد.
کارآمدی نظام جمهوری اسلامی هر روز در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و علمی رخ نشانمی‌دهد و گفتمان پیشرفت و خدمت همچنان مسلطترین گفتمان مطرح در کشور است.
بی‌تردید انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین و اصیل‌ترین حادثه در جمهوری اسلامی است. مجلس نماد و رکن الی مردمسالاری دینی و تجلی اراده ملی در مدیریت نهادهای نظام است.
به همین مناسبت نکاتی را برای ملت همیشه بیدار ایران یادآور می‌شویم:
1- بر اساس اصل 67 قانون اساسی برگزیدگان ملت سوگند یاد می‌کنند.
الف- پاسدار حریم اسلامو نگهبان انقلاب اسلامی ملت ایران باشند.
ب - مبانی جمهوری اسلامی را صیانت کنند و در حفظ استقلال و اعتلای کشور بکوشند.
ج- حقوق ملت را حفظ کنند و در خدمت به مردم کوتاهی نکنند.
د - دفاع از آزادی مردم نمایند و در انجام وظایف وکالت رعایت امانت و تقوا را بنمایند.
جبهه متحد اصولگرایان بااحترام به همه نامزدهایی که صلاحیت آنان از سوی شورای نگهبان به تایید رسیده، نزدیک به یکسال همت خود را برای پیدا کردن مصادیق صفات و ویژگی‌های فوق مصروف داشت تا بالاخره به فضل الهی در تهران به فهرست 30 نفره و در سراسر کشور به یک فهرست 275 نفره با تفاهم کامل رسید.
فهرست جبهه متحد اصولگرایان مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نیز اساتید و نخبگان حوزه و دانشگاه قرار گرفت که لازم می‌دانیم از تشکل ها و افراد روحانی و دانشگاهی و نیز بزرگانی که ما را در رسیدن به این همگرایی یاری رساندند تشکر و قدردانی بنماییم.
از مردم خوب و همیشه در صحنه می‌خواهیم در روز 24 اسفندماه از تمامی حق خود برای رای دادن به همه نامزدهای مورد نیاز هر حوزه، بالخص در حوزه‌های بزرگ مانند تهران و مراکز استان‌ها، استفاده نمودهو اجازه ندهند تا راه برای ورود افراد با مقبولیت کمتر به مجلس باز شود.
افرادی که در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان می‌باشند، عمدتا دارای تحصیلات عالی حوزوی و دانشگاهی هستند. ما فکر می‌کنیم با ترکیبی که در سراسر کشور از نامزدهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان به وجود آمده است می‌توانیم پاسخگوی تخصص‌های مورد نیاز مجلس هشتم باشیم. ما اطمینان داریم این ترکیب می‌تواند برنامه جبهه متحد اصولگرایان را در پاسخ به مطالبات مردم بویژه کنترل و مهار تورم و هدایت اقتصاد کشور در مجلس هشتم عملیاتی کند.
ما امیدواریم با رای آگاهانه ملت بزرگوار ایران به فهرست سراسری جبهه متحد اصولگرایان، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تداوم اصولگرایی و نیز کارآمدی مردمسالاری دینی یاری رسانیم.
یادآوری این نکته ضروریست که جبهه متحد اصولگرایان در ضمن بررسی‌های خود در تهران به 60 نفر واجدین شرایط و در شهرستان‌ها به بیش از 600 نفر رسید که به دلیل محدودیت‌های قانونی نتوانست از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کند. لذا با پوزش از عزیزانی که نتوانستیم در سازوکار حقوقی جبهه به عنوان مصداق به آنها برسیم از دوستانی که به احترام تصمیم خرد جمعی جبهه انصراف داده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.
1- حوادث و رویدادهای سیاسی جهان و منطقه و ادامه شرارت و خصومت دولت‌های سلطه‌گر بویژه امریکا علیه انقلاب اسلامی حساسیت‌های این دوره را بیش از پیش کرده است.
پایداری شما ملت فداکار و نیز دولت در دستیابی به فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای و ورود ایران به باشگاه هسته‌ای جهان رشک و حسد دشمنان اسلام و ایران را برانگیخته است و علی‌رغم گزارش آژانس در مورد صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران ناباورانه با صدور قطعنامه تحریم می‌خواهند مانع پیشرفت ملت و ترقی کشور ایران شوند. دشمنان اسلام قطعنامه را در زمانی منتشر کردند که به زعم خود روی آرای مردم تاثیر بگذارند در حالی که ما مطمئن هستیم انتخابات آینده چونان رفراندومی علیه تجاوزات آمریکا علیه ملت در خواهد آمد و آرای ملت مثل تیری به قلب متجاوزان در صندوق ها فرود خواهد آمد.
1- جبهه متحد اصولگرایان اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در رسانه‌های غرب و نیز کشتار وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه بویژه کشتار کودکان و پیران را شدیدا محکوم می‌نماید، سکوت مجامع جهانی و بخصوص شورای امنیت سازمان ملل را در برابر این فجایع تقبیح می‌کند و به جامعه جهانی در شکل گیری یک هولوکاست وحشیانه در سرزمین‌های اشغالی هشدار می‌دهد.



 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 3  بازدید

بازدیدهای دیروز:12  بازدید

مجموع بازدیدها: 36587  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «