سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]

دانشجویان و دانشگاهیان حامی دکتر سید محمد حسینی کاندیدای رفسنجان

 
 
70 درصد اصول گرایی(دوشنبه 86 اسفند 27 ساعت 2:39 عصر )
صدر: 70درصد از کاندیداهای منتخب اصولگرا هستند

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: بر اساس نتایجی که تا کنون از انتخابات مجلس هشتم در کل کشور حاصل شده، مجموعاً تا این مقطع حدود 70 درصد از نامزدهای منتخب، افراد شاخص اصولگرا هستند که توانسته اند به مجلس راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی برنا،شهاب الدین صدر در هفتمین نشست خبری جبهه متحد اصولگرایان، اظهار داشت: با توجه به اینکه ما برای 270 نامزد انتخابات در حوزه های مختلف کشور کاندیدا معرفی کرده بودیم، بر اساس نتایجی که تا کنون از انتخابات مجلس هشتم در کل کشور حاصل شده، مجموعاً بیش از 65 درصد از افراد و نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در کل کشور توانسته اند حائز اکثریت آراء شده و در دور اول به مجلس راه پیدا کنند.
وی با بیان اینکه حدود 6-5 درصد نامزدهای راه یافته به مجلس نیز جزو کسانی هستند که از قبل مورد حمایت جبهه متحد بوده اند، اعلام کرد: مجموعاً تا این مقطع حدود 70 درصد از نامزدهای منتخب، افراد شاخص اصولگرا هستند که توانسته اند به مجلس راه پیدا کنند.
دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایی ادامه داد: در تهران نیز اگر همین 14 نفر قطعی شده و یا بر اساس آخرین آمار و اطلاعات تعداد بیشتری در دور اول وارد مجلس شوند، شاهدیم که تقریباً 30 نفر اول آراء تهران هم نامزدهای جبهه متحد اصولگرایی هستند که امیدواریم با این وضعیت، مجلسی کارآمد، مقتدر و مستقل را شاهد باشیم.
وی افزود: در جلسات چند روز گذشته خودمان در مورد نتایج استان ها به این نتیجه رسیدیم که در دور دوم انتخابات مجلس هشتم نیز تعداد قابل توجهی از نامزدهای اصول گرا می توانند به مجلس راه پیدا کنند تا شاهد شکل گیری مجلس هشتم با اکثریت قاطع اصولگرایی باشیم.
صدر در ادامه هدف از تلاش های جبهه متحد اصولگرایی را چنین عنوان کرد: در درجه اول برگزاری انتخاباتی سالم با حضور گسترده مردم برای ما اهمیت داشت و بر همین اساس وظیفه خود می دانیم تا از مردمی که با حضور پر شور خود افتخار دیگری را برای جمهوری اسلامی رقم زدند، تشکر کنیم.
وی همچنین از مقام معظم رهبری به خاطر اینکه در مقاطع مختلف با رهنمودها و ارشادات خود باعث هدایت گروه های سیاسی شدند تا در مسیر اهداف و منافع ملی حرکت کنند و مردم نیز بر اساس شاخص های تبیین شده توسط ایشان، انتخابی بکنند که باعث اعتلای نظام شوند، تشکر ویژه کرد.
 این کاندیدای راه یافته به مجلس هشتم در ادامه از نامزدها، تشکل ها و گروه های سیاسی نیز که باعث شدند علی رغم محدودیت های تبلیغاتی، شور و هیجان انتخابات در کشور ایجاد شود، تشکر کرد.
در ادامه این نشست، علی اصغر زارعی دیگر عضو جبهه متحد اصولگرایی با بیان اینکه انتخابات مجلس هشتم در فضای خاصی صورت گرفت، گفت: با توجه به این که در پایان سال قرار داشتیم و انتخابات از ضوابط و مقررات تبلیغاتی خاص و محدودی تبعیت می کرد و علاوه بر آن فضای سنگینی در خارج از کشور علیه ملت ما ایجاد کرده بودند، انتخابات 24 اسفند یکی از حماسه آفرین ترین حضور ملت ما در صحنه انقلاب اسلامی بود.
وی با بیان این مطلب افزود: رویکرد ملت ما از سال های قبل در این مسیر قرار گرفته بود؛ منتهی در این اواخر بر سیاه نمایی هایی از سوی دشمنان ما در خارج و همچنین برخی از افراد در داخل دامن زده می شد و عدم توفیق اصولگرایان و دولت را در حل مشکلات، بزرگنمایی می کردند و ظاهری نسبتاً ناپسند از وضعیت موجود نشان می دادند.
نماینده رایحه خوش خدمت در جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: انتخابات 24 اسفند لایه زیرین باورهای مردم ما نسبت به اصولگرایان، ارزش های انقلاب، عملکرد دولت نهم و موفقیت های بدست آمده در سال های اخیر را نشان داد و مشخص شد که مردم امیدوارند و به همین جهت یقیناً توقعات بیشتری هم دارند.
وی با تاکید بر اینکه تحلیل گران داخل و خارج باید از 24 اسفند بهره ببرند، خاطر نشان کرد: پیش بینی اولیه جبهه متحد اصولگرایان هم حقیقتاً همین بود. چرا که مجموعه کارهایی که در کشور صورت می گرفت و هم اکنون نیز در حال انجام است، نشان می داد که رویکرد اصولگرایی در کشور ما مورد علاقه و خواست مردم است و لذا راهی است که اگر با همت و عزم جدی تری ادامه پیدا کند، نه تنها برخی از تنگناها را خواهد شکست بلکه صحنه های جدیدی را در پیشرفت ملت ایران باز خواهد کرد.
زارعی در ادامه ضمن اظهار امیدواری از اینکه درس 24 اسفند 86، نظیر 22 بهمن 86 برای دوستان و دشمنان ملت ایران دچار فراموشی نشود، بیان داشت : احساس ما این است که همانگونه که 22 بهمن توسط غربی ها خوب شنیده نشد، 24 اسفند هم اینگونه خواهد بود.
وی تاکید کرد: هر چند ممکن است که برخی مشکلات اجتماعی موجب کمرنگ شدن امیدها شود ولی چنین تحولات اجتماعی، نوعی هشیاری مجدد را برای ملت ما ایجاد می کند و ما امیدواریم که راه اصولگرایان به عنوان راه شهیدان و امام (ره)، کماکان راه همواری برای پیشرفت کشور باشد و اصولگرایان بتوانند انتظارات ملت ایران را فراهم کنند.
عضو جبهه متحد اصولگرایی در پایان اظهار امیدواری کرد توفیقات سال 86 موجب شود تا در سال 87، مجلس هشتم، دولت نهم و مجموع دست اندرکاران، اقدامات شایسته و بایسته خود را برای رشد و پیشرفت کشور بیش از پیش بردارند.


 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 36559  بازدید


» ?پیوندهای روزانه «
» لوگوی دوستان من «
» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «